ΝΕΑ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ   /   ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ   /   ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΡΘΡΩΝ

ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΠΛΑΝΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ
22/05/2008

πατήστε για μεγέθυνση

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
20/03/08


Σε πρώτο πλάνο τα προβλήματα του Περιφερειακού Εμπορίου


Σύσκεψη στο Επιμελητήριο Τρικάλων με τη συμμετοχή του Προέδρου κ. Βασίλη Γιαγιάκου, Μελών της Διοίκησης και Εκπροσώπων του Εμπορικού Κόσμου από Καλαμπάκα, Πύλη και Φαρκαδόνα

Με τους εκπροσώπους του Εμπορικού κόσμου της Καλαμπάκας, της Πύλης και της Φαρκαδόνας, συνεχίστηκαν οι επαφές του Επιμελητηρίου Τρικάλων, με τα με τα Σωματεία – Μέλη του.

Ειδικότερα, αντιπροσωπεία της Διοικούσας Επιτροπής του Επιμελητηρίου συναντήθηκε την Τετάρτη, 19 Μαρτίου 2008, το βράδυ, με εκπροσώπους των Εμπορικών Συλλόγων και των Εμπόρων, από την Καλαμπάκα, την Πύλη και τη Φαρκαδόνα.

Σκοπός της συγκεκριμένης συνάντησης ήταν η αλληλοενημέρωση για τα προβλήματα του κλάδου, η αναζήτηση κοινών δράσεων για την αντιμετώπισή τους και η ανάληψη πρωτοβουλιών για την ενίσχυσης της εμπορικής κίνησης και κατ’ επέκταση, της ανταγωνιστικότητας στις τοπικές αγορές του Νομού μας.

Μεταξύ των ζητημάτων που τέθηκαν ήταν και τα εξής:
  • Η επέκταση των βιομηχανικών προϊόντων στις λαϊκές αγορές: Από τους εκπροσώπους του εμπορικού κόσμου τέθηκε το ζήτημα εφαρμογής της απόφασης για την αναλογία γεωργικών κατά 90% και βιομηχανικών κατά 10% προϊόντων, στις λαϊκές. Το συγκεκριμένο ζήτημα, όπως και γενικότερα η λειτουργία των λαϊκών αποφασίστηκε να τεθεί στους αρμόδιους φορείς (Νομαρχία κλπ), με τους οποίους θα επιδιωχθεί συνάντηση.
  • Στήριξη των τοπικών αγορών: Οι εκπρόσωποι ζήτησαν μία ευρύτερη καμπάνια για την προβολή και τη στήριξη των τοπικών αγορών. Εκτίμησαν ότι η καμπάνια των Χριστουγέννων δεν αρκεί. Το συγκεκριμένο ζήτημα θα εξετασθεί και θα αντιμετωπισθεί, από κοινού.
Ο κ. Γιαγιάκος, ωστόσο, πρόσθεσε πως «δεν αρκεί να εφησυχάζουμε μόνο με τις καμπάνιες. Το ζήτημα είναι ευρύτερο. Πρέπει να καλύψουμε τις ανάγκες της αγοράς. Όσο βελτιωνόμαστε, τόσο η καμπάνια θα έχει και μεγαλύτερο αποτέλεσμα». Συνεχίζοντας σημείωσε: «Για να επιβιώσουμε ως επιχειρηματίες, στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, θα πρέπει να εκπαιδευθούμε και να αποκτήσουμε γνώσεις». «Για το λόγο αυτό», τόνισε ο κ. Γιαγιάκος, «το Επιμελητήριο Τρικάλων, διοργανώνει μία σειρά σεμιναρίων, όπως η στρατηγική της ανάπτυξης και οι πωλητές, στις οποίες θα πρέπει να συμμετέχουν όσο το δυνατόν περισσότεροι έμποροι. Μέσω της γνώσης μπορούμε να ανταποκριθούμε καλύτερα στις ανάγκες της αγοράς. Μία αγορά που δεν περιορίζεται πλέον μόνο στα όρια του Νομού Τρικάλων, αλλά επεκτείνεται σε όλη την Ευρώπη και γιατί όχι στον κόσμο».

Για να στηρίξει την ανταγωνιστικότητα και την εξωστρέφεια των εμπορικών επιχειρήσεων του Νομού, το Επιμελητήριο θα καταθέσει προτάσεις για ειδικά προγράμματα. Συζητήθηκε, μάλιστα και το ενδεχόμενο, αυτά τα προγράμματα να έχουν τομεακό περιεχόμενο. Δηλαδή, να απευθύνονται σε συγκεκριμένες κατηγορίες, οι οποίες κυρίως, δοκιμάζονται τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Τέθηκε, μάλιστα, και το ζήτημα της αλλαγής των κριτηρίων συμμετοχής σε αυτά τα προγράμματα. Για παράδειγμα, το αίτημα της μείωσης του τζίρου που τίθεται ως όριο, για τη συμμετοχή σε προγράμματα Μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

Επίσης, το Επιμελητήριο είναι ανοιχτό σε προτάσεις από τους εκπροσώπους των Εμπόρων για τη διοργάνωση αποστολών στο εξωτερικό και τη συμμετοχή σε εκθέσεις.

Ο κ. Γιαγιάκος, επέμεινε ιδιαίτερα στην ανάγκη μιας διαρκούς και συστηματικής επικοινωνίας των εκπροσώπων των Εμπόρων με τα στελέχη του Επιμελητηρίου, ώστε να υπάρχει άμεση ενημέρωση για τα προβλήματα που απασχολούν τον κλάδο και να αναζητούνται από κοινού λύσεις. Όπως επίσης και για να υπάρχει άμεση ενημέρωση για τα προγράμματα και τις δράσεις που προωθούνται τόσο σε τοπικό, όσο και σε πανελλαδικό επίπεδο.

Πάντως, οι Έμποροι δεν παρέλειψαν να δηλώσουν την ικανοποίησή τους, τόσο για τις περιφερειακές εκδηλώσεις του Επιμελητηρίου που πραγματοποιήθηκαν το περασμένο καλοκαίρι για τις ΜΜΕ, όσο και για τη στήριξη των δράσεων που αναλαμβάνουν.

Τουρισμός: Ιδιαίτερη συζήτηση έγινε για την ανάγκη ενίσχυσης της εμπορικής κίνησης στην Καλαμπάκα και την Πύλη, μέσω της αξιοποίησης του σημαντικού για τις περιοχές συγκριτικού πλεονεκτήματος που είναι ο τουρισμός. Αναζητήθηκαν, δράσεις που θα μπορούσαν να συμβάλλουν προς αυτή την κατεύθυνση, οι οποίες όμως συμφωνήθηκε να συζητηθούν διεξοδικά με τις οικείς δημοτικές αρχές.

Αποστολή με email Εκτυπώσιμη μορφή


 

ΕΙΣΟΔΟΣ ΜΕΛΟΥΣ

dm

Ηλεκτρονική αγορά Προϊόντων

περισσότερα
dm

Δίκτυο Τοπικής Γαστρονομίας & Προϊόντων

περισσότερα
dm

Ανοικτό Κέντρο Μετεώρων

περισσότερα
toyrismos

Τουρισμός στα Τρίκαλα

Ολοκληρωμένος Τουριστικός Οδηγός

περισσότερα
export

Αγορά Εξαγωγικών επιχειρήσεων

Δείτε τις εξαγωγικές επιχειρήσεις των Τρικάλων

περισσότερα
omogeneia

Ομογενειακή Επιχειρηματικότητα

Δείτε τις επιχειρήσεις στην Ομογένεια

περισσότερα
symvoulos

Online Σύμβουλος του Επιχειρηματία

Online υπηρεσία ενημέρωσης επιχειρήσεων

περισσότερα
 

©Portal Επιμελητηρίου Τρικάλων, Designed & Developed by Knowledge Broadband Services, Powered by e-boss