ΝΕΑ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ   /   ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ   /   ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΡΘΡΩΝ

PHILOXENIA 2014. Με επιτυχία η παρουσία της Περιφέρειας Θεσσαλίας
18/11/2014

πατήστε για μεγέθυνση
πατήστε για μεγέθυνση
πατήστε για μεγέθυνση
πατήστε για μεγέθυνση
πατήστε για μεγέθυνση

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η παρουσία της Περιφέρειας Θεσσαλίας στη 30η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia 2014, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης,  από τις 13 έως τις 16 Νοεμβρίου 2014, η οποία είχε σαν στόχο να αναδείξει ότι πιο σύγχρονο έχει η τουριστική βιομηχανία διεθνώς, εμπλουτίζοντας την ελληνική εκθεσιακή πραγματικότητα με ένα γεγονός υψηλού επιπέδου και επαγγελματικού προσανατολισμού. Στη φετινή διοργάνωση εκπροσωπήθηκε το μεγαλύτερο τμήμα του εγχώριου τουριστικού «χάρτη» με 200 συνολικά συμμετοχές,  ενώ πάνω από 100 ξένοι προσκεκλημένοι host buyers  και tour operators, συμμετείχαν  σε προγραμματισμένα ραντεβού με τους εκθέτες.

Την Διεθνή Έκθεση επισκέφτηκαν περισσότερα από 14.200 άτομα (Philoxenia και Hotelia) στο διάστημα 13-16 Νοεμβρίου, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, που έδωσε στη δημοσιότητα η διοργανώτρια εταιρεία. Αναλυτικότερα, αυξημένος κατά 54% σε σχέση με πέρυσι ήταν ο αριθμός των ατόμων, που επισκέφτηκαν την 30η Philoxenia (12.074 άτομα), ενώ διευρυμένη ήταν και η προσέλευση εμπορικών επισκεπτών, οι οποίοι ανήλθαν σε 4.718, έναντι 2.665 πέρυσι (+77%), σύμφωνα πάντα με τους διοργανωτές.

Στο περίπτερο της Περιφέρειας Θεσσαλίας συμμετείχαν, ως συνεκθέτες Δήμοι και Επιμελητήρια, που ανταποκριθήκαν στο κάλεσμα της Περιφέρειας για μια κοινή δυναμική παρουσία, όπως ο Δήμος Βόλου, ο Δήμος Ζαγοράς-Μουρεσίου, ο Δήμος Φαρσάλων, ο Δήμος Τρικκαίων, ο Δήμος Σοφάδων, το Επιμελητήριο Τρικάλων και το Επιμελητήριο Καρδίτσας, με στόχο την απλή-άμεση και αποτελεσματική προβολή της μοναδικότητας των προορισμών μας.

Οι θεσσαλικοί τουριστικοί προορισμοί προσέλκυσαν μεγάλο αριθμό επισκεπτών, tour operators και μέσων μαζικής ενημέρωσης, εκπέμποντας θετικά μηνύματα για αύξηση της τουριστικής κίνησης στη Θεσσαλία, τόσο για τα ισχυρά brand names της Περιφερείας όσο και για όλους λιγότερο γνωστούς τουριστικούς προορισμούς, που δίνουν τη δυνατότητα διαφορετικών και ιδιαίτερων επίλογων στους επισκέπτες καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, μέσω των εναλλακτικών μορφών τουρισμού.

Στο περίπτερο, παρουσιαστήκαν οι θεματικές μορφές τουρισμού της Θεσσαλίας και φιλοξενηθήκαν εκδηλώσεις των περιοχών της  με παρουσιάσεις των τοπικών της προϊόντων.

Ο Δήμος Τρικκαίων & το Επιμελητήριο Τρικάλων οργάνωσαν την εκδήλωση «METEORISIMOΤρικαλινές γεύσεις & Τσιτσάνης. Τοπικά προϊόντα γαστρονομία φιλοξενία και μουσική παράδοση ενώνονται σε μία μοναδική εμπειρία». Για πάνω από 2 ώρες, μέλη της ορχήστρας Τσιτσάνη του Δήμου Τρικκαίων έπαιξαν και τραγούδησαν κομμάτια του Β. Τσιτσάνη ενώ ταυτόχρονα το Επιμελητήριο Τρικάλων μετέφερε τις γαστρονομικές γεύσεις των Τρικάλων με το METEORISIMO, κερνώντας τρικαλινό λουκάνικο, παραδοσιακές πίτες, τυροκομικά προϊόντα, αναψυκτικά, τσίπουρο και κρασί.

 

 

 

 

 

 

 

Αποστολή με email Εκτυπώσιμη μορφή


 

ΕΙΣΟΔΟΣ ΜΕΛΟΥΣ

dm

Ηλεκτρονική αγορά Προϊόντων

περισσότερα
dm

Δίκτυο Τοπικής Γαστρονομίας & Προϊόντων

περισσότερα
dm

Ανοικτό Κέντρο Μετεώρων

περισσότερα
toyrismos

Τουρισμός στα Τρίκαλα

Ολοκληρωμένος Τουριστικός Οδηγός

περισσότερα
export

Αγορά Εξαγωγικών επιχειρήσεων

Δείτε τις εξαγωγικές επιχειρήσεις των Τρικάλων

περισσότερα
omogeneia

Ομογενειακή Επιχειρηματικότητα

Δείτε τις επιχειρήσεις στην Ομογένεια

περισσότερα
symvoulos

Online Σύμβουλος του Επιχειρηματία

Online υπηρεσία ενημέρωσης επιχειρήσεων

περισσότερα
 

©Portal Επιμελητηρίου Τρικάλων, Designed & Developed by Knowledge Broadband Services, Powered by e-boss