Το περασμένο Σαββατοκύριακο 18-19 Φεβρουαρίου 2017 διεξήχθη από το Επιμελητήριο Τρικάλων το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Στρατηγική & Διαχείριση Πωλήσεων Λιανικής» για τις επιχειρήσεις – μέλη του με αντικείμενο δραστηριότητας στον κλάδο του λιανικού εμπορίου.
Εισηγητής του σεμιναρίου ήταν ο κος Σιγανός Νίκος – Σύμβουλος Στρατηγικής και Πωλήσεων.
Τα θέματα που παρουσιάστηκαν και αναλύθηκαν μέσω της διαδραστικής συμμετοχής των επιχειρηματιών ή/και στελεχών ήταν:
- Ανταγωνιστική Εμπειρία Επίσκεψης και Μοντέλα Πώλησης και Εξυπηρέτησης - Στρατηγικές Κτισίματος Πιστότητας Έννοια Πιστότητας. Η Πιστότητα δημιουργεί πωλήσεις. Ο Σχεδιασμός της Ανταγωνιστικής Εικόνας. Εικόνα Ποικιλίας, Εικόνα Ποιότητας, Εικόνα Εξειδίκευσης, Εικόνα Εξυπηρέτησης, Εικόνα Τιμών, Εικόνα Κατηγοριών. Σχεδιασμός Προωθητικών Ενεργειών Πιστότητας και Προγράμματα CRM. - Στρατηγικές Αύξησης Απόδειξης Ευκαιρίες Ανάπτυξης Κατηγορίας, Βαθμός Διείσδυσης Κατηγορίας, Δυνατότητες Αύξησης Πωλήσεων Κατηγορίας. Ανάπτυξη Προγραμματισμένων και Αυθόρμητων Αγορών. Σχεδιασμός Προωθητικών Ενεργειών Αύξησης απόδειξης. Συμπληρωματικές Πωλήσεις. - Διαχείριση Απόδοσης Καταστήματος Coaching Προσωπικού Πωλήσεων για βελτίωση απόδοσης Επιθεώρηση Καταστήματος / Δικτύου Mystery Shopping
Λόγω του έντονου ενδιαφέροντος κι άλλων επιχειρηματιών στον κλάδο του λιανικού εμπορίου να το παρακολουθήσουν, προγραμματίστηκε για το διήμερο 11-12 Μαρτίου 2017 να υλοποιηθεί ο επαναληπτικός κύκλος αυτού.
|